Sunday 22 April 2012

....so + (adj/adv) + that + (simple sentence)

....so +  (adj/adv) + that + (simple sentence)
ေလာက္ေအာင္ .........ျဖစ္တယ္၊ ခက္တယ္၊ လြယ္တယ္၊ ေပ်ာ္တယ္  စသည္ ....

It's so difficult that I can't understand.
နားမလည္ႏိုင္ေလာက္ သိပ္ခက္တယ္ဗ်ာ။


It's so dark (that) we can't see anythings.
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘာမွ မျမင္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ အရမ္းေမွာင္ေနတယ္။


I love you so much (that) I can't part.
မင္းကို မခြဲႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ခ်စ္မိေနၿပီ။


I'm so tired (that) I couldn't walk any further.
လမ္းဆက္မေလွ်ာက္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းပင္ပန္းေနၿပီဗ်ာ။


She becomes so beautiful (that) I can't believe my eyes.
ကိုယ့္မ်က္လံုးကို မယံုႏိုင္ေလာက္ေအာင္ သူမက အရမ္းလွလာတယ္။


They're so poor (that) they can't buy anythings.
သူတို႔ ဘာမွ မ၀ယ္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ဆင္းရဲေနၾကတယ္။

Thanks,

0 comments:

Post a Comment